پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
سردار خرم نیا

حوزه/ سردار خرم نیا گفت: ترور شهید هنیه نقض کامل منشور سازمان ملل است و البته ایران به رسم میهمان نوازی به خونخواهی این شهید عزیز برخواهد خواست و انتقام سختی را خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، مسعود خرم‌نیا شامگاه چهارشنبه در اجتماع مردمی که در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه در مسجد یازهرا (س) ارومیه برگزار شد، با تسلیت شهادت شهید هنیه، اظهار داشت: بعد از جنگ جهانی دوم با هماهنگی انگلیس، یهودی‌ها تلاش داشتند مکانی را غصب کنند و در این راستا مسئله هلوکاست دروغین و قتل ۶ میلیون یهودی به دست هیتلر را مطرح کرده واز اروپا درخواست غرامت کردند که با نقشه‌های از پیش تعیین شده، بخشی از خاک فلسطین را در اختیار یهودی‌های اروپا قرار دادند.

وی ادامه داد: بعد از وارد شدن یهودی‌های اروپا و غیر ساکن در فلسطین به این قسمت از خاک اسلام، یهودی‌ها تندرو با صرف پول و دلارهای آمریکا و انگلیس و کوچاندن مردم مسلمان ساکن فلسطین، سرزمین آن‌ها را غصب کرده و به قتل و غارت ملت فلسطین روی آوردند و به دنبال تشکیل رژیم غده سرطانی اسرائیل برآمدند.

فرمانده سابق نیروی انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: روژه گارودی فرانسوی اولین کسی بود که پرده از دروغ بزرگ هلوکاست برداشت و اعلام کرد که کل جمعیت یهود در آلمان در جنگ جهانی دوم ۶۰۰ هزار نفر بود که ۴۰۰ هزار آن با تمایل خود این کشور را ترک کردند و لذا قتل شش میلیون یهودی در آلمان دروغ بزرگ تاریخ است که پس از آن فرانسوی‌ها روژه گارودی را به دلیل بیان حقائق و پرده‌برداری از این دروغ، محاکمه و زندانی کردند.

وی عنوان کرد: از زمان غصب سرزمین فلسطین تمام کار یهودی‌ها قتل، غارت، ترور و خون ریزی است و اگر بخواهیم با جنایات مغول آن را مقایسه کنیم، جنایت صهیونیست‌ها استمرار جنایت مغول هاست و البته از آن نیز شدیدتر است.

خرم نیا گفت: صهیونیست‌ها، یهودی‌های تندرو هستند که خود را قوم برتر می‌دانند و در این راستا قتل، غارت، دزدی و کشتار جمعی را برای رسیدن به اهداف خود مشروع می‌دانند.

وی ابراز کرد: ۳۷ سال قبل جنبش اسلامی فلسطین(حماس) به رهبری شهید احمد یاسین تأسیس شد و به حمایت جدی از مسسئله فلسطین پرداخت و امروز بلای جان صهیونیست‌ها شده و صهیونیست‌ها به ترور رهبران حماس و خانواده آن‌ها روی آوردند، اما نه تنها این جنبش اسلامی تضعیف نشد بلکه قدرتمندتر نیز شده و آن‌ها فکر می‌کردند با شهادت احمد یاسین می‌توانند به اهداف خود برسند، اما این مسئله جنبش حماس را از مبارزه با سنگ در برابر تانک‌های اسرائیلی به یک گروه نظامی مسلح به موشک تبدیل کرد.

فرمانده سابق نیروی انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: شهید اسماعیل هنیه در عین حال که یک رهبر سیاسی و نظامی بود، یک شخصیت تحصیل کرده دانشگاهی و علمی نیز بود و ترور وی هیچ خللی در عزم و اراده جبهه مقاومت در نابودی کامل غده سرطانی رژیم صهیونیستی نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی به دروغ به کشورهای اروپایی و حتی اسلامی وانمود می‌کرد که چهارمین ارتش دنیا را دارد و غیر قابل نفوذ است، اما جوانان عزالدین قسام در طوفان الاقصی نشان دادند که این همینه پوشالی دروغی بیش نبوده است.

خرم نیا اظهار کرد: رژیم صهیونیستی هر روز که می‌گذرد ذلیل‌تر و زبون‌تر می‌شود، در در طول ده ماه گذشته با وجود همه حمایت‌های قدرت‌های استکباری نتوانسته از سد یک شاخه نظامی در غزه عبور کند و تنها اقدامش قتل عام ۳۵ هزار فلسطینی غیر نظامی است که ۷۵ درصد آن‌ها کودک و زن هستند.

وی تصریح کرد: جبهه مقاومت نتیجه تفکری است که جنبش‌های مردمی در منطقه علیه استعمار و استکبار ایجاد کرد و مقاومت ملت فلسطین و غزه در ده ماه گذشته بار دیگر سال ۶۱ هجری را در دنیا تداعی کرد و با وجود قتل و غارت مردم فلسطین توسط صهیونیست‌ها و حامیان او در منطقه، ملت فلسطین با اتکا به قدرت لایزال الهی و عمل به اسلام ناب محمدی در حال دفاع از حق قطعی خود هستند و این مصداق بیان امام راحل است که فرمودند، خون بر شمشیر پیروز است.

فرمانده سابق نیروی انتظامی آذربایجان غربی تأکید کرد: در تحلیل اسلام به دو گروه برخورد می‌کنیم که عده‌ای اسلام را صرفا در عبادات فردی مثل نماز و روزه منحصر کرده‌اند و به آن چه در اطراف خود می‌گذرد بی‌تفاوت هستند که نمونه بارز آن برخی کشورهای عربی و اسلامی است که با وجود جنایت رژیم اسرائیل در غزه، چشم خود را به روی آن بسته و در مساجد خود را محصور کرده‌اند، که همان اسلام آمریکایی است.

وی یادآور شد: اسلام ناب محمدی هرگز سر سازش با جنایت کارها، قاتلین و ظالمین را ندارد و همیشه به دفاع از مظلوم برخواسته و اهل سازش نیست، امام راحل با طرح اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی مسلمین دنیا را بیدار کرد و اسلام ناب محمدی اسلام همه بُعدی است و سیاست را از دین جدا نمی‌کند و سر آشتی با ظالم را ندارد و به همین دلیل است که شیاطین عالم و آمریکا از آن واهمه دارند.

خرم نیا خاطرنشان کرد: مقامات کشورهایی مثل ترکیه که خود را مسلمان می‌دانند، برای فریب افکار عمومی علیه رژیم صهیونیستی موضع پوشالی می‌گیرند اما خاک خود را در اختیار این رژیم برای انتقال انرژی قرار داده‌اند و بخشی از مواد غذایی مورد نیاز این رژیم را نیز تامین می‌کنند و کشور آذربایجان نیز با ارسال سوخت به رژیم صهیونیستی سهم به‌سزایی در قتل عام مردم فلسطین دارد، اقلیم کردستان عراق هم با وجود اینکه خود را مسلمان می‌دانند اما دست دوستی به رژیم کودک کش اسرائیل داده‌اند و این همان اسلامی آمریکایی است.

وی اضافه کرد: جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران با رهبری مقام معظم رهبری توانسته راهبرد خود را پیش ببرد و قدرت‌های استکباری را به لرزه بیاندازد، محور مقاومت متکی به فرد نیست که با شهادت او کار پایان یابد بلکه یک جریان فعال و پویاست و شخصیت‌ها فقط نقش رهبری را دارند که اگر شهید بشوند سریعا فردی دیگر جایگزین آن خواهد شد و ما این مسئله را در شهادت سردار سلیمانی دیدیم که نه تنها جبهه مقاومت ضعیف نشد بلکه با قدرت بیشتری مسیر را ادامه می‌دهد.

فرمانده سابق نیروی انتظامی آذربایجان غربی تأکید کرد: این اقدامات بزدلانه رژیم صهیونیستی در ترور فرماندهان مقاومت تازگی ندارد، ۴۵ سال قبل سازمان جهنمی منافقین این اقدامات کوردلانه را انجام می‌داد که نتیجه‌ای نگرفتند و به زباله‌دان تاریخ پیوستند.

وی ابراز کرد: ترور اسماعیل هنیه با دستور مستقیم آمریکایی‌ها بوده است، چند روز قبل در سفر رئیس رژیم اشغالگر قدس به آمریکا، دستور ترور فرماندهان جبهه مقاومت را کنگره آمریکا داده و باید بدانیم که رژیم صهیونیستی در این ترورها تنها نیست، بلکه با حمایت آمریکا و اروپا، برخی از کشورهای اسلامی منطقه که در وعده صادق به رهگیری موشک‌های ایران پرداختند و ستون پنجم خود در داخل ایران به این ترورها روی می‌آورد.

خرم نیا تأکید کرد: شهید اسماعیل هنیه میهمان ایران بود و در منشور سازمان ملل متحد هیچ کشور ثالثی حق ندارد میهمان یک کشور را ترور کند و لذا ترور شهید هنیه نقض کامل منشور سازمان ملل است و البته ایران به رسم میهمان نوازی به خونخواهی این شهید عزیز برخواهد خواست و انتقام سختی را خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: امروز یکی از مهم‌ترین وظیفه ما حضور در مجالس و محافلی است که برای حمایت از ملت فلسطین و جبهه مقاومت برگزار می‌شود و این حضورهای محکم بازتاب جهانی دارد که هم دشمن را ناامید می‌کند، که ملت ایران در دفاع از مقاومت و مظلوم هرگز کوتاه نخواهد آمد و هم به جبهه مقاومت قوت می‌دهد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha